loading...
بهارموزيك, اهنگ جدید,دانلود ,دانلود آهنگ ,جدیدترین آهنگ ,آهنگ های جدید ,موزیک ,ملودی ,ترانه ,دانلود موزیک ,آهنگ های ,آرشیو ,متن آهنگ ,آهنگ ,آه
Admin hossein بازدید : 316 سه شنبه 17 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی بنام وقتی میری از اینجا

Download New Music By Morteza Ashrafi Called Vaghti Miri Az Inja

مرتضی اشرفی

متن اهنگ وقتی میری از اینجا از مرتضی اشرفی

دارم میفهمم از حرفات که تا چند روز دیگه میری
تو که رفتنی هستی پس چرا دستامو میگیری
نگاهم میکنی اما واسه چشمات دلم تنگه
تو هستی پیشه من اما حضورت خیلی کم رنگه , حضورت خیلی کم رنگه
وقتی میری از اینجا یه گوشه ای میشینم چشامو هم میذارم رفتنتو نبینم
نه از تو میشه دل کند نه میتونی بمونی
بعد تو میمیرم من نشون به این نشونی , نشونبه این نشونی
***
چقد سخته فراموشی چقد آسون میشه دل بست
برو اما بگو واست کجا بهتر از اینجا هست
کنارت عاشقی کردم از اون روز که تو رو دیدم
منو وابسته کردی که دارم تاوانشو میدم , دارم تاوانشو میدم
وقتی میری از اینجا یه گوشه ای میشینم چشامو هم میذارم رفتنتو نبینم
نه از تو میشه دل کند نه میتونی بمونی
بعد تو میمیرم من نشون به این نشونی , نشون به این نشونی

 

اطلاعات دانلود

لینک دانلود مستقیم با کیفیت 128

لینک دانلود مستقیم با کیفیت 320

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    كدام خواننده از نظر شما بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 755
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,189
  • بازدید ماه : 4,851
  • بازدید سال : 53,577
  • بازدید کلی : 631,739
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    الکسا

    Create your own chat.